Tuesday, January 22, 2008

Intrebarea pe care o ... iubiti?!

Mi se pare mult mai onest si mai relevant sa intrebi pe cineva cine vrea sa fie, si nu cine este.
El, ea, tu, noi...suntem rezultatul unui lung sir de determinari. Nu am ales sa ne nastem, nu ne-am ales mediul, limba in care vorbim, trupul cu care iubim. Toate acestea sunt un dat; background-ul este inexorabil.
Ceea ce vreau sa fiu este Alegerea. Lucrul catre care tind spune infinit mai mult despre mine. Chiar daca ideal si niciodata real, eu voi trai in concordanta cu el; si, prin aceasta, el se va insinua cumva in existenta mea; ii va da un sens, ii va imprima o directie. Chiar daca va ramane mereu Marele Absent, n-o sa mai pot trai ca si cum nu as sti de existenta lui.
Iar cineva de a carui absenta iti amintesti e cineva prezent.

2 comments:

Anonymous said...

Ce as vrea sa fiu... Hmmm, este greu se spus....
As vrea sa am o planeta si posibilitatea de a alege un numar de persoane interesante, apoi sa creem o noua lume, acolo, singuri...Lumea perfecta.. :)

Probabil, voi atinge mlastina ucigasa a mintii -citez autoarea postului anterior: " vom adormi toti cu capul pe umarul cuiva privind un "home movie", imbuibati, orgasmati, linistiti, ingropati cuminti de vii".... ceea ce descrie cat se poate de fidel, situatia existenta pe Terra.

Insa, nu vreau asta, cred si stiu, pot si merit mai mult.....

Anonymous said...

Daca nu sti cine esti niciodata nu vrei sti ce vei dori sa fi si nici nu vei ajunge sa fi.